Рябуха Н. О. Трансформація звукового образу світу у фортепіанній культурі: онто-сонологічний підхід : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства: 26.00.01 / Н. О. Рябуха; Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2017. - 36, [1] c. - укp.Вперше здійснено комплексне культурологічне дослідження звукового образу світу, зорієнтоване на осмислення звукоцентричної парадигми музичної культури Новітнього часу. Обгрунтовано онто-сонологічну концепцію звукового образу світу через систему "ontos - sonos - logos" (буття - звук/звучання - смисл). Звуковий образ світу детерміновано цілісним розмаїттям звуковідчуття людини, що корелюється звукообразним мисленням та імплікується у семіотичній структурі музичного твору в темброво-інструментальних образах-знаках. У фортепіанній культурі звуковий образ світу є інтонаційно-контонаційним способом інструментального звуковираження, який через художньо організований звук об'єктивує звуко-музичну самосвідомість митця. Розкрито онто-сонологічний зміст звукового образу світу через систему функцій (онтологічну, гносеологічну, світомоделюючу, соціокультурну, сонологічну, ментально-психологічну, семіотичну, звуко-символічну, індивідуально-стильову й виконавсько-інтерпретаційну). Онто-сонологічний підхід дав змогу виявити сутність трансформації звукового образу світу, що полягає у розширенні звуко-музичної самосвідомості митців, концептуалізації онто-сонологічних засад звукообразного моделювання дійсності. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428368 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|