Макєєв С. Ю. Дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. Ю. Макєєв; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2017. - 20 c. - укp. Досліджено дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі початкової школи. З’ясовано особливості використання ІКТ під час навчання дітей молодшого шкільного віку, санітарно-гігієнічні та дидактичні вимоги до застосування ІКТ у початковій школі. Обгрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови використання ІКТ у початковій школі (ІКТ розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес початкової школи відповідно до критеріїв технологічності - концептуальності, цілеспрямованості, відтворюваності, надійності, оптимальності та діагностичності; підготовка вчителів ЗНЗ І ступеня до впровадження ІКТ у навчально-виховний процес початкової школи здійснюється в міжкурсовий період підвищення кваліфікації педагогічних кадрів і спрямовується на формування в них мотиваційної, теоретичної, практичної та рефлексивної складових відповідної готовності). Уточнено критеріальну базу оцінювання якості процесу навчання з використанням ІКТ у початковій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428782 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|