Лук'янчиков М. І. Формування проєктувальних умінь у майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. І. Лук'янчиков; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2017. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано та апробовано функціональну модель формування проєктувальних умінь у майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки, що складається з теоретико-аналітичного, навчально-організаційного, підсумково-результативного етапів. Визначено такі критерії: особистісний, когнітивний, моделювальний, виокремлено показники та охарактеризовано високий, достатній, середній, низький рівні сформованості проєктувальних умінь у майбутнього вчителя музики. Експериментально підтверджено ефективність розроблених педагогічних умов формування проєктувальних умінь у майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки: спрямованість змісту фахових дисциплін, навчальної та виробничої практик на формування проєктувальних умінь; відбір форм і методів організації навчально-пізнавальної діяльності, що спрямовано на формування проєктувальних умінь; використання міжпредметних зв'язків для формування проєктувальних умінь під час викладання фахових дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428922 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|