Кібік О. М. Менеджмент і маркетинг : навч.-метод. посіб. / О. М. Кібік, В. О. Котлубай, К. В. Белоус. - Одеса : Фенікс, 2017. - 115 c. - Бібліогр.: с. 113-115 - укp.Розкрито зміст і значення менеджменту та маркетингу. Висвітлено основи теорії управління. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у веденні бізнесу, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та у різних сферах. Надано уявлення про маркетинг як філософію бізнесу та реальний процес у сфері бізнес-діяльності. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки кадрів управління, принципи організації маркетингу, основи управління життєвим циклом продукту. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА820058 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|