РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000730449<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кібік О. М. 
Менеджмент і маркетинг : навч.-метод. посіб. / О. М. Кібік, В. О. Котлубай, К. В. Белоус. - Одеса : Фенікс, 2017. - 115 c. - Бібліогр.: с. 113-115 - укp.

Розкрито зміст і значення менеджменту та маркетингу. Висвітлено основи теорії управління. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у веденні бізнесу, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та у різних сферах. Надано уявлення про маркетинг як філософію бізнесу та реальний процес у сфері бізнес-діяльності. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки кадрів управління, принципи організації маркетингу, основи управління життєвим циклом продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820058 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського