Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 269 c. - укp.Висвітлено різні види логокорекційної роботи, які пройшли апробацію та показали позитивні результати: активно-ігрова логокорекція просодичної системи мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності; логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення; диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією. Розкрито як загальнопедагогічні підходи, що стосуються професійно-педагогічної компетентності викладача ВНЗ, морально-етичних основ педагогічної взаємодії, так і практико-орієнтовані підходи стосовно підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи за умов інклюзивного навчального закладу, формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності, а також підготовки магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА820802 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|