Бак М. Філософія інформатизації освіти : [монографія] / М. Бак. - Київ : Грінь Д. С., 2015. - 423 c. - Бібліогр.: с. 389-421 - укp.Зроблено філософський аналіз інформатизації освіти як закономірності її модернізації в період глобалізації та інформаційної революції. Системно проаналізовано процес інформатизації в контексті модернізації освіти, виявлено чинники, що його обумовлюють, та доведено закономірність цього процесу. Вивчено та узагальнено українсько-польський досвід вирішення проблеми інформатизації в освіті. Визначено сутність "інформаційного простору освіти", наведено його основні характеристики та особливості функціонування та розвитку. Досліджено мультимедійні можливості освіти, введено та визначено поняття "мультимедійний комплекс освіти", або ж "мультимедійна система освіти", до якого входять матеріальні засоби інформатизації (комп’ютери, мультимедійні дошки тощо), а також тексти, зображення, анімаційні картинки, аудіокоментарі, цифрове відео. Розкрито основні суперечності розвитку єдиного інформаційного простору освіти України. Розглянуто особливості дистанційного навчання як головної можливості реалізації процесу інформатизації освіти, а також окреслено спеціалізовані засоби дистанційного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА824530 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|