Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : колект. монографія / L. Yancheva, N. Savytska, N. Ushakova, T. Shtal, A. Borysova; ред.: Н. Л. Савицька; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. - 174 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.Досліджено питання розробки та впровадження маркетингових інновацій; інноваційної політики підприємств готельно-ресторанного господарства, торгівлі, туризму, харчової індустрії; поширення альянсів знань та інновацій між вищою освітою та соціально-економічним середовищем. Окреслено особливості логістичного управління торговельним підприємством за умов інноваційної економіки. Оцінено споживчу задоволеність на ринку послуг. Визначено особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти та формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запоруки підвищення його рейтингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА824483 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|