РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000731830<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міжнародний маркетинг : навч. посіб. для студентів екон. спец. ВНЗ / уклад.: А. В. Таранич, В. Я. Омельченко, В. Г. Кузнєцов, С. В. Громенкова; Донец. нац. ун-т ім. В. Стуса. - Вид. 3-тє, допов.. - Вінниця : Нілан, 2017. - 278 c. - Бібліогр.: с. 257-261 - укp.

Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу та варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на міжнародні ринки. Висвітлено питання організації підготовки зовнішньоторговельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)821.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА824856 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського