Сиротюк В. Д. Теоретико-методичні засади засвоєння учнями природничо-наукових знань як необхідна умова навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології : монографія / В. Д. Сиротюк, А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Київ : Нілан, 2018. - 205 c. - Бібліогр.: с. 177-204 - укp.Подано теоретико-методичне обгрунтування необхідності та доцільності оволодіння учнями природничо-науковими знаннями як необхідної умови навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних ВНЗ. Під час вивчення фізики у загальноосвітніх навчальних закладах розглянуто реалізацію міжпредметних зв'язків фізики, хімії і біології на основі поєднання інтегративного підходу, що підсилює фундаментальну, прикладну, міжпредметну та практичну спрямованість курсу. Сформульовано вимоги та практичні рекомендації щодо засвоєння учнями природничо-наукових знань, які згодом будуть використанні для якісної підготовки майбутніх учителів хімії і біології. Проведено синтез навчального матеріалу з фізики, хімії і біології; розроблено 9 інтегрованих уроків; програмний засіб, який включає завдання, задачі та лабораторні роботи інтегрованого змісту. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА824861 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|