![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000732571<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовт. 2018 р., Умань / ред.: Ю. О. Нестерчук, О. Г. Пенькова, В. В. Зіновчук; Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Умань : Сочінський М.М., 2018. - 172 c. - укp.Висвітлено питання становлення та розвитку маркетингу в Україні. Охарактеризовано методи ціноутворення в банківських установах. Розкрито особливості та напрями удосконалення товарної політики на зернопереробному підприємстві. Розглянуто бенчмаркінг як сучасний напрям стратегічного аналізу. Проаналізовано негативні тенденції сучасного маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти лізингу. Розкрито перспективи розвитку фінансового інвестування в Україні. Охарактеризовано механізми стратегічного управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу. Увагу приділено маркетингу у страхуванні, особливостям використання інструментів регіонального маркетингу, формуванню маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Розкрито можливості удосконалення збуту плодоовочевої продукції на основі оптимізації каналів розподілу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА827497 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|