Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733299<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія / М. М. Новікова, М. В. Боровик, Т. М. Бурмака, К. О. Великих, С. В. Волік, М. В. Волкова, С. О. Гайдученко, М. К. Гнатенко, О. А. Дєгтяр, Г. В. Запорожець, Х. І. Калашнікова, Н. О. Кондратенко, М. А. Магомедова, А. Б. Мазур, О. Г. Острогляд, С. І. Плотницька, Є. Є. Савін, С. І. Чернов, В. С. Шевченко; ред.: М. М. Новікова; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Харків : Точка, 2018. - 238 c. - Бібліогр.: 174 назви. - укp.Викладено результати наукових досліджень з актуальних питань маркетингових досліджень сталого розвитку за умов глобальних викликів. Розглянуто питання теорії та методології сталого розвитку на регіональному, міському рівнях та рівні суб'єктів господарювання, а також на рівні підприємств міського господарства, промисловості та закладів вищої освіти на основі використання результатів маркетингових досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА828979 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|