РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733350<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / ред.: І. М. Буднікевич; уклад.: В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна, І. Г. Черданцева, І. Б. Бабух; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 c. - Бібліогр.: 103 назви. - укp.

Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу, його основні види. Висвітлено зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Розкрито особливості маркетингової діяльності в різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36296 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського