Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / ред.: І. М. Буднікевич; уклад.: В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна, І. Г. Черданцева, І. Б. Бабух; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 c. - Бібліогр.: 103 назви. - укp.Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу, його основні види. Висвітлено зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Розкрито особливості маркетингової діяльності в різних галузях і сферах економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО36296 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|