Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : зб. наук. ст. : у 2 ч.. Ч. 2 / ред.: М. А. Бойченко, С. М. Грицай, О. В. Зосименко, І. Л. Кєжковска, С. М. Коваленко, Д. В. Кудінов, А. К. Минбаєва, Г. Л. Єфремова, О. І. Огієнко, А. А. Сбруєва, Л. О. Сущенко; "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка", міжнар. наук.-прак. конф.. - Суми, 2018. - 324 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - пол. - англ.Розкрито теоретичні та практичні питання основ розвитку інноваційних процесів, досліджено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості за умов інноваційних змін в освіті. Наведено ретроспективний погляд на інновації в навчально-виховному процесі та управлінні, культурологічні, етнологічні та філософські засади освітніх інновацій. Охарактеризовано розвиток особистісно-професійної компетентності за умови післядипломної освіти та вплив інноваційних процесів на управління освітою в сучасному світі та розвиток суспільства. Сформовано основи виховної діяльності майбутніх учителів початкової школи. Досліджено національне виховання як засіб формування духовного світу студента. Розглянуто особистісно-орієнтоване навчання як методичну основу реалізації принципу гуманізму нової української школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В357591/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|