РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733868<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жегус О. В. 
Система маркетингу закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : монографія / О. В. Жегус; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2018. - 369 c. - Бібліогр.: с. 331-369 - укp.

Досліджено й узагальнено світовий і вітчизняний практичний досвід маркетингу у сфері вищої освіти (ВО). Розроблено теоретико-методологічні основи формування системи маркетингу в закладах ВО. Особливу увагу приділено розвитку термінологічного апарату. Обгрунтовано сучасну парадигму маркетингу у сфері ВО. Запропоновано концептуальну модель системи маркетингу в закладах ВО та методологічні принципи її формування. Розроблено концепцію, наведено результати комплексного дослідження маркетингової діяльності закладів ВО. Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики просування продуктів ВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)497.40-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830625 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського