РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733972<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прищенко С. В. 
Художньо-образна система рекламної графіки : монографія / С. В. Прищенко; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 511 c. - Бібліогр.: с. 298-339 - укp.

Рекламну графіку розглянуто як продукт художньо-проектної культури в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольорографічних і маркетингових аспектів. Проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на формування рекламної графіки як художньо-образної системи. Виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей. Структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп'ютерними технологіями. Особливу увагу приділено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше розроблено наукові методи естетичної оцінки об'єктів рекламного дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830738 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського