![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733972<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Прищенко С. В. Художньо-образна система рекламної графіки : монографія / С. В. Прищенко; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 511 c. - Бібліогр.: с. 298-339 - укp.Рекламну графіку розглянуто як продукт художньо-проектної культури в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольорографічних і маркетингових аспектів. Проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на формування рекламної графіки як художньо-образної системи. Виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей. Структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп'ютерними технологіями. Особливу увагу приділено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше розроблено наукові методи естетичної оцінки об'єктів рекламного дизайну. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Щ127.45
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА830738 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|