Маркетинг міжнародного туризму : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна, С. В. Фомішин, Н. М. Антофій, А. В. Рябчик, Ю. М. Гальчинська; ред.: Я. С. Ларіна. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411 c. - укp.Розглянуто зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено роль маркетингу у міжнародному туризмі, його принципи, функції та сучасні концепції маркетингу в туризмі, складові міжнародного маркетингового середовища в сфері туристичних послуг, методичні підходи щодо проведення маркетингових досліджень у міжнародному туризмі, сегментування та вибору зарубіжних ринків. Представлено різні підходи щодо формування маркетингового комплексу міжнародної туристичної компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків для споживачів міжнародних туристичних послуг. Розглянуто питання планування, фінансування та організації маркетингу, впровадження сучасних інформаційних технологій як складової маркетингової політики в міжнародному туризмі. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.243-211.1 я73 + У9(4УКР)844.135.8-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА831555 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|