Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000734441<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук. - практ. конф. / ред.: А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, В. М. Сай, В. А. Осика, Т. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вища школа економіки та менеджменту сусп. упр. в Братиславі. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2019. - 235 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.Висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Розглянуто рекламу як різновид масової комунікації. Проаналізовано вплив інформаційного шуму на прийняття рішення. Досліджено процес формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю. Висвітлено деякі теоретичні аспекти розвитку підприємства за змінних умов інформаційно-цифрового суспільства. Охарактеризовано особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Здійснено порівняння сучасних тенденції розвитку рекламного ринку в Україні та Грузії. Проаналізовано сутність і специфіку рекламування послуг готельно-ресторанної сфери. Висвітлено новітні аспекти розвитку сфери зв’язків з громадськістю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.18 я431(0) + Ч620.164 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА832452 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|