![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000734495<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська, С. Ф. Смерічевський, В. Л. Сібрук; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2019. - 162, [1] c. - Бібліогр.: с. 160-[163] - укp.Розкрито сутність, принципи і стратегії міжнародного маркетингу. Описано особливості використання маркетингових інструментів на міжнародних ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)821.11 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА832358 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|