Удовиченко І. В. Концептуальні засади змісту навчання географії учнів старшої школи на профільному рівні : монографія / І. В. Удовиченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2018. - 359 c. - Бібліогр.: с. 279-308 - укp.Викладено результати дослідження питання географічної освіти на профільному рівні (ПР) у філософській, історико-педагогічній, психолого-педагогічній науках, у науково-методичній і спеціальній (фаховій) літературі та сучасній освітній практиці. Виявлено психолого-педагогічні, методичні аспекти навчання географії учнів на ПР. Визначено та теоретично обгрунтовано методичні підходи і принципи добору та конструювання змісту навчання географії на ПР. Удосконалено організаційно-педагогічні форми навчання географії учнів на ПР. Запропоновано банк запитань до учнів, тематичних завдань, конспекти інтегрованих уроків компетентнісного спрямування. Здійснено експериментальну перевірку концептуальних положень дослідження, що в сукупності дало можливість обгрунтувати сутність географоцентричної методичної системи навчання, розробити відповідні моделі (структурну - науково-методичного знання з географії в школі; структурно-організаційну - процесу навчання на ПР; структурно-логічну - методологічних засад дослідження процесу навчання географії; конструкційну - підрядної супідрядності тематичних понять; педагогічні - навчально-методичного забезпечення з географії, колективно-компетентнісної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності; організаційно-функціональну - діяльності методичної служби) й експериментально довести їх дієвість та ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА833064 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|