Непорожня Л. В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики : метод. посіб. / Л. В. Непорожня; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 195 c. - Бібліогр.: с. 169-173 - укp.Здійснено спробу розкрити теоретичні основи впровадження компетентнісної освіти у школі. Встановлено суть, зміст, способи та засоби формування природничо-наукової компетентності (ПНК) старшокласників на уроках фізики. З'ясовано взаємозв'язок компетентнісної освіти з громадянською, психолого-педагогічною та спеціальною компонентами. Визначено підходи до оцінювання рівнів сформованості ПНК, місце та можливості окремих елементів навчально-виховного процесу у формуванні ПНК учнів. Розроблено науково обгрунтовані рекомендації щодо формування ПНК на уроках фізики. Обгрунтовано необхідність доцільної організації навчально-виховного процесу, спрямованої на формування ПНК учнів, яка сприятиме розширенню зв'язків між окремими темами в межах курсу фізики, міжпредметних зв'язків і зв'язків між різними галузями шкільної освіти та закладе підгрунтя для подальшої професійної, науково-дослідницької діяльності школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС65878 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|