РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000735164<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дутчак Ю. В. 
Основи менеджменту та маркетингу фізкультурно-спортивного спрямування : навч. посіб. / Ю. В. Дутчак, В. Б. Базильчук, О. О. Солтик. - Хмельницький : ХНУ, 2019. - 267 c. - Бібліогр.: с. 256-259 - укp.

Наведено понятійний апарат теорії спортивного менеджменту (СМ), простежено еволюційний шлях теорії менеджменту, визначено його принципи. Розглянуто правові основи СМ. Охарактеризовано сферу фізичної культури та спорту як соціальну систему, основні та специфічні функції й об'єднуючі процеси СМ. Висвітлено особливості методів, що використовуються в СМ. Розглянуто питання планування, підготовки та проведення фізкультурно-спортивного заходу. Розкрито специфіку спортивного маркетингу, особливості маркетингового середовища та товарної політики спортивного клубу. Висвітлено специфіку маркетингового управління та комунікацій. Наведено основні положення підприємницької діяльності у сфері фізичної культури та спорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я73 + У9(4УКР)497.50-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського