Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 - 30 листоп. 2018 р., Вінниця / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, В. І. Шахов, В. А. Фрицюк, І. І. Коновальчук, О. В. Вознюк, В. М. Галузяк, О. В. Волошина, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, С. І. Губіна; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Вінниця : Твори, 2018. - 247 c. - укp. - пол. - англ.Наведено результати досліджень щодо сучасних підходів до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя, модернізації педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору, технологій психолого-педагогічного супроводу особистісно-професійного становлення майбутніх учителів, розвитку особистісної зрілості студентів педагогічних ЗВО, а також формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх учителів. Увагу приділено питанням педагогічної практики як чинника особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновацій у вищій педагогічній освіті, сучасних технологій навчання та професійної підготовки вчителя, особистісно-професійного розвитку вчителя в історико-педагогічному вимірі, підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах. Представлено модель корекційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗНЗ. Проаналізовано роль соціальних чинників у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів. Розглянуто засоби та методи естетичного виховання учнів на уроках іноземної мови. Визначено психологічні детермінанти розвитку професійної ідентичності особистості у студентському віці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА834411 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|