Баруліна Ю. О. Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Ю. О. Баруліна; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2017. - 19 c. - укp.Здійснено аналіз стану проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі. Визначено й уточнено сутність та структуру ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі на основі мотиваційно-потребового, змістово-операційного, організаційно-планувального, емоційно-вольового та рефлексійно-оцінного компонентів. Запропоновано авторське тлумачення цього феномена. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі. Виявлено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі, інструментом реалізації яких є відповідна дидактична модель. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427236 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|