Огінок С. В. Франчайзинг як інструмент формування єдиного ринку ЄС : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / С. В. Огінок; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2017. - 20 c. - укp.Досліджено вплив франчайзингу на формування єдиного ринку ЄС. Висвітлено еволюцію класичних і сучасних поглядів на формування і розвиток спільного та єдиного ринків ЄС. Визначено місце франчайзингової стратегії провадження бізнесу у системі європейської економічної інтеграції. Досліджено основні механізми державного регулювання франчайзингу та їх вплив на його розвиток і поширення. За допомогою регресійного аналізу панельних даних з фіксованими ефектами визначено вплив державного регулювання у сфері захисту прав власності в країні (як інституційна змінна) на зростання франчайзингу в цій країні. Виявлено, що для франчайзера він є позитивним, економічно значущим, водночас для франчайзі навпаки - слабкіше регулювання у сфері захисту прав власності може набагато більше мотивувати його розвивати свою діяльність, створюючи більшу кількість франчайзингових точок. З метою дослідження впливу франчайзингу на економічне зростання країн - членів ЄС та України проведено економетричний аналіз панельних даних з фіксованими ефектами та підтверджено важливість франчайзингу для економічного зростання групи європейських країн, у тому числі України. Проаналізовано франчайзингові стратегії виходу європейських фірм на український ринок (на прикладі Польщі) та доведено дієвість франчайзингового інструменту провадження бізнесу в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4 + У9(4ПОЛ)292.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427305 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|