Білобровко Т. І. Маркетинг освіти : навч.-метод. посіб. / Т. І. Білобровко, Л. П. Кожуховська, К. М. Кукушкін; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький : СКД, 2011. - 136 c. - Бібліогр.: с. 106-107 - укp.Узагальнено теоретичний і практичний матеріал із маркетингу освіти. Увагу приділено концепції маркетингу освітніх послуг (ОП), зокрема розглянуто суб'єкти маркетингу ОП і їх функції, описано принципи маркетингу й управління маркетинговою діяльністю на ринку ОП, охарактеризовано методи маркетингу та проведення досліджень. Розкрито поняття та структуру навколишнього маркетингового середовища, визначено його вплив на кон'юктуру ринку ОП. Висвітлено види й особливість ринку ОП відповідно до споживачів. Розглянуто різновиди конкуренції на ринку ОП. Подано інформацію щодо фінансових і маркетингових цілей освітніх установ. Окремо розглянуто питання коректування цін з урахуванням інфляції та послуг посередників. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94 я73 + У9(4УКР)497.40-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА835055 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|