РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000735905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Білобровко Т. І. 
Маркетинг освіти : навч.-метод. посіб. / Т. І. Білобровко, Л. П. Кожуховська, К. М. Кукушкін; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький : СКД, 2011. - 136 c. - Бібліогр.: с. 106-107 - укp.

Узагальнено теоретичний і практичний матеріал із маркетингу освіти. Увагу приділено концепції маркетингу освітніх послуг (ОП), зокрема розглянуто суб'єкти маркетингу ОП і їх функції, описано принципи маркетингу й управління маркетинговою діяльністю на ринку ОП, охарактеризовано методи маркетингу та проведення досліджень. Розкрито поняття та структуру навколишнього маркетингового середовища, визначено його вплив на кон'юктуру ринку ОП. Висвітлено види й особливість ринку ОП відповідно до споживачів. Розглянуто різновиди конкуренції на ринку ОП. Подано інформацію щодо фінансових і маркетингових цілей освітніх установ. Окремо розглянуто питання коректування цін з урахуванням інфляції та послуг посередників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94 я73 + У9(4УКР)497.40-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835055 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського