Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні: теорія і практика : монографія / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська. - Київ : Компринт : Ямчинський О.В., 2019. - 448 c. - Бібліогр.: с. 394-448 - укp.Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, а також теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств. Розкрито сутність і генезис поняття "економічна стійкість" підприємства. Розглянуто фактори, які впливають на процес формування маркетингової стратегії підприємства у кризовій ситуації. Досліджено методологію й інструментарій оцінювання економічної стійкості в контексті задач антикризового управління на засадах міжнародного маркетингу. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження міжнародної маркетингової та антикризової стратегії діяльності підприємств. Викладено методологічні засади реалізації маркетингової стратегії антикризового управління, розкрито підходи до застосування нових методів та інструментів у міжнародному маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА835728 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|