![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000736376<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фізика як змістовий і концептуальний елемент природничої освіти і її роль у процесі розбудови нової української школи = Physics as a meaningful and conceptual element of natural education and its role in the process of building a new Ukrainian school : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. "Чернігівські методичні читання з фізики та астрономії. 2019", 19 - 20 черв. 2019 р., Чернігів / Нац. ун-т "Черніг. колегіум" ім. Т.Г. Шевченка, Всеукр. т-во фізиків-методистів ім. О.К. Бабенка. - Чернігів : Десна Поліграф, 2019. - 95 c. - укp.Представлено результати наукових досліджень, присвячених проблемам упровадження нових напрямів і тенденцій удосконалення та розвитку української школи. Подано інформацію щодо використання засобів музейної педагогіки у професійній орієнтації учнів. Окреслено пріоритети вдосконалення вчителів природничо-математичних предметів в умовах реформування шкільної освіти Польщі. Розкрито роль лабораторного практикуму під час навчання фізиці в технічному університеті. Увагу приділено усному мовленню як основі комунікативних компетентностей учителя фізики в умовах глобальної інформатизації суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА836321 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|