Галів М. Український історико-педагогічний наратив (середина XIX – кінець XX століття): епістемологічні засади : [монографія] / М. Галів. - Дрогобич : Ред.-вид. від. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2018. - 614 c. - Бібліогр.: с. 530-614 - укp.Проаналізовано еволюцію епістемологічних засад українського історико-педагогічного наративу від часу його появи (1840-і рр.) до початку реконструкції марксистської методологічної парадигми (друга половина 1980-х рр.). Досліджено та класифіковано історіографію проблеми й джерельну базу роботи, визначено найбільш оптимальні методологічні підходи щодо вирішення проблеми та запропоновано власні номінації понять "епістемологічні засади" та "український історико-педагогічний наратив". Розкрито еволюцію світоглядно-філософських, політично-ідеологічних, соціокультурних (цивілізаційних, національних, релігійно-конфесійних, соціальних), науково-міждисциплінарних, джерельно-фактологічних засад вітчизняного історико-педагогічного наративу. Охарактеризовано інструментально-прикладні механізми (принципи, методи, способи аргументації) конструювання наукового знання українськими істориками педагогіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС66482 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|