Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000736799<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Поліщук І. І. Маркетинговий потенціал в системі управління підприємством : монографія / І. І. Поліщук. - Вінниця : ВРВ ВТЕI КНТЕУ, 2018. - 356 c. - Бібліогр.: с. 311-343 - укp.Здійснено позиціонування маркетингового потенціалу (МП) у системі управління підприємством. Висвітлено теоретичні та науково-методичні засади управління МП промислових підприємств у сучасних умовах міжнародної інтеграції. Розглянуто тенденції діяльності цих підприємств, обгрунтовано концепцію управління складовими МП і його загальною величиною. Проаналізовано детермінанти впливу ринкового середовища на управління МП підприємств легкої промисловості України. Охарактеризовано механізм управління МП підприємства за умов євроінтеграції. Розкрито особливості впровадження стратегій розвитку МП з урахуванням зовнішньоекономічного впливу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.11-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА837571 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|