Фасоля О. І. / О. І. Фасоля; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2017. - 20 c. - укp.Здійснено теоретичне узагальнення проблеми екологічного виховання старшокласників під час профільного навчання. Охарактеризовано сутність провідних філософсько-культурологічних, психолого-педагогічних та екологічно орієнтованих парадигм (гуманістичної, культурологічної, дитиноцентричної, природовідповідності, екоцентричної (природоцентричної), антиантропоцентричної та коеволюції). На основі уточнення змісту ключових понять дослідження розкрито сутність феномену "сформованість екологічної культури старшокласника у процесі профільного навчання". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні сформованості екологічної культури старшокласників ЗОШ сільської місцевості під час профільного навчання. Експериментально підтверджено ефективність методологічних підходів, дидактичних і специфічних принципів, обгрунтованого навчально-виховного змісту, удосконалених форм, методів і засобів, визначених педагогічних умов як складових методики формування екологічної культури старшокласників ЗОШ сільської місцевості у процесі профільного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427657 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|