Письменкова Т. О. Педагогічні засади діагностики результатів загальноінженерної підготовки бакалаврів гірництва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Письменкова; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.Виявлено стан дослідження проблем діагностики результатів навчання здобувачів вищої освіти. Уточнено відповідний поняттєво-термінологічний апарат, зокрема зміст понять "педагогічні засади діагностики", "загальноінженерна підготовка бакалаврів гірництва", "похідна компетентність" та виокремлено напрями подальших досліджень. Охарактеризовано критерії визначення похідних компетентностей як результатів навчання, рівнів їх досягнення й складності. Визначено й обгрунтовано педагогічні засади діагностики результатів загальноінженерної підготовки бакалаврів гірництва. Розроблено засоби діагностики похідних компетентностей бакалаврів гірництва за навчальними дисциплінами загальноінженерної підготовки й експериментально встановлено ефективність їх застосування. Індекс рубрикатора НБУВ: И.р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА429372 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|