РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000737782<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Громова Н. М. 
Professional Reading and Vocabulary. Advertising and Public Relations : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Громова; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - 179 с. - англ.

Вміщено професійно спрямовані тексти іншомовних періодичних видань, наведено лексичні одиниці, які ускладнюють їх розуміння (специфічні фахові терміни, ідіоматичні вислови, фразові дієслова тощо). Запропоновано тексти, в яких розглянуто основи ведення бізнесу в галузі реклами та зв'язків із громадськістю, з метою вивчення студентами особливостей побудови газетних текстів і їх лексико-семантичних властивостей. Наведено тексти, що містять повідомлення про новинки з життя рекламних компаній і наукові дослідження з маркетингу та реклами, а також тексти, присвячені юридичним питанням рекламного бізнесу та стосункам рекламних компаній із клієнтами. Подано спеціальні вправи, спрямовані на збагачення та систематизацію знань із професійної лексики, розвиток уміння читати й аналізувати аутентичні тексти газетних статей із фаху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-933.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ226753 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського