Громова Н. М. Professional Reading and Vocabulary. Advertising and Public Relations : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Громова; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - 179 с. - англ.Вміщено професійно спрямовані тексти іншомовних періодичних видань, наведено лексичні одиниці, які ускладнюють їх розуміння (специфічні фахові терміни, ідіоматичні вислови, фразові дієслова тощо). Запропоновано тексти, в яких розглянуто основи ведення бізнесу в галузі реклами та зв'язків із громадськістю, з метою вивчення студентами особливостей побудови газетних текстів і їх лексико-семантичних властивостей. Наведено тексти, що містять повідомлення про новинки з життя рекламних компаній і наукові дослідження з маркетингу та реклами, а також тексти, присвячені юридичним питанням рекламного бізнесу та стосункам рекламних компаній із клієнтами. Подано спеціальні вправи, спрямовані на збагачення та систематизацію знань із професійної лексики, розвиток уміння читати й аналізувати аутентичні тексти газетних статей із фаху. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-933.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ІВ226753 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|