Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Романова, Н. М. Антофій; ред.: Я. С. Ларіна. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. - 363 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Розглянуто зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Розглянуто методи аналізу маркетингового середовища, методичні підходи щодо сегментування та вибору цільових ринків. Представлено підходи до вибору маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів щодо диференціації й позиціонування, побудови конкурентних відносин. Розглянуто питання механізмів реалізації маркетингових стратегій. Визначено місце стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Проаналізовано стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу. Досліджено процес визначення готовності підприємства до впровадження маркетингової стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА838575 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|