РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000738041<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Попов О. С. 
Брендинг : навч. посіб. / О. С. Попов, С. М. Мельников; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2019. - 103 c. - Бібліогр.: с. 101-102 - укp.

Розкрито поняття бренду та суть брендингу. Висвітлено особливості проектування бренду. Розглянуто стратегії розвитку бренду. Увагу приділено факторам оцінювання марочного капіталу, специфіці просування бренду. Окремо розглянуто особливості брендингу на ринку промислових товарів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839305 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського