Інклюзивне навчання в Новій українській школі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 берез. 2018 р., Теребовля / упоряд.: А. В. Лапін, Л. О. Сурмай, О. І. Щуцька; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки, Терноп. облдержадмін., Терноп. обл. комун. ін-т післядиплом. пед. освіти, Теребовлян. райдержадмін., КУ "Теребовлян. район. метод. кабінет", Центр підвищ. кваліфікації педагогів "РСКК". - Теребовля : Інтерсервіс, 2018. - 229 c. - укp.Наведено результати досліджень, присвячених розкриттю сутності інклюзивного навчання, трансформації суспільних поглядів щодо проблемних питань нормативно-правового регулювання в зазначеній сфері. Висвітлено сучасні суспільно-освітні тенденції та проблеми запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах. Розкрито особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей в інклюзивному середовищі. Висвітлено досвід Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру у створенні оптимальних умов навчання дитини з особливими освітніми проблемами. Охарактеризовано новітні підходи у забезпеченні комплексним супроводом дітей з порушеннями в розвитку та їхніх родин у процесі деінституалізації. Увагу приділено використанню логопедичних вправ на заняттях для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, застосуванню інтерактивних технологій на уроках хімії для дітей з особливими освітніми потребами, особливостям використання інформаційних технологій при опануванні минулого на уроках історії. Описано систему та методи навчання дітей із вадами слуху та мовлення на заняттях з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА840529 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|