РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000739986<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаріна С. М. 
Дослідження зв'язку показників геолокації цільової аудиторії закладів вищої освіти з результатами вступної кампанії / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Для здобуття конкурентних переваг на ринку освітніх послуг заклади вищої освіти (ЗВО) розробляють і впроваджують Інтернет-маркетингові стратегії, невід'ємною складовою яких є пошуковий маркетинг, заснований на вивченні характеристик цільової on-line аудиторії. Мета роботи - дослідження групи показників цільової аудиторії ЗВО, а саме - параметрів геолокації, та їх зв'язку з результатами вступної кампанії. Матеріали і методи. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО. Використано методи теорії ймовірності та математичної статистики, програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників географічних розподілів пошукових запитів; показники вступної кампанії 2018 р. Одержано розподіли частот пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО по областях України за річний період. Визначено показники центральних мір, мір мінливості та форми розподілів і коефіцієнти парної лінійної кореляції з такими показниками вступної кампанії як "Максимальна кількість бюджетних місць", "Всього місць", "Кількість заяв абітурієнтів" і "Кількість поданих оригіналів документів". Перевірено статистичну значущість одержаних коефіцієнтів кореляції. Проведено ранжування статистичних показників географічних розподілів і показників вступної кампанії за значенням сумарного коефіцієнта кореляції. Зроблено висновки, що у більшості випадків, між статистичними показниками географічних розподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО та показниками вступної кампанії існує достатньо високий прямий лінійний кореляційний зв'язок. Одержані підходи та результати рекомендовано до використання в інтернет-маркетингових і профорієнтаційних стратегіях ЗВО. Напрямами подальших досліджень є проведення аналогічних обчислень за результатами вступної кампанії 2019 р. і порівняння одержаних результатів із попередніми з метою виявлення стійких закономірностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського