РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000740593<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мокін В. Б. 
Інтелектуальна технологія макетування якісних афіш / В. Б. Мокін, Б. С. Білецький // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 6. - С. 73-82. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Макетування - це процес взаємної компоновки елементів макета з урахуванням балансу, форми, масштабу, пропорційності, кольору та інших факторів, що визначають сприйняття, для досягнення мети видання. В цьому процесі існує одночасно творча складова та технічна сторона. Розглянуто окремо задачу макетування афіш, тобто видань, що містять основну графічно-текстову інформацію про подію або захід. Досліджено характеристики макетів афіш з наукових матеріалів, документації до графічних пакетів, а також систематизовано практичний досвід працівників цієї галузі. Визначені ті характеристики, на основі яких пропонується будувати інтелектуальну технологію макетування якісних афіш. Використовуючи професійні дизайнерські інтернет-ресурси Behance, DeviantArt та Dribbble, які агрегують найкращі рішення у сфері макетування постерів, зокрема й афіш, створено датасет за допомогою сучасного онлайн-сервісу Google Sheets. За цільову характеристику прийнято відношення кількості лайків до кількості переглядів афіші. Запропоновано нову інтелектуальну технологію макетування якісних афіш, яка на етапі налаштування будує модель на основі дерева рішень з оптимізацією гіперпараметрів на прикладі датасету якісних і неякісних афіш. На основі цього дерева рішень визначаються класи та умови параметрів, які їм відповідають. Користувач задає низку параметрів, які не можна змінювати, далі технологія відфільтровує усі класи, які точно не мають таких параметрів, а серед тих, що залишились - вибирає найкращий клас макета афіші, який одночасно задовольнить ці обмеження та буде максимізувати відгук професійної спільноти у вигляді відношення кількості лайків до кількості переглядів афіші. На основі вибраного класу формується список рекомендацій для дизайнерів. Рекомендації формуються за допомогою умовних вузлів, що ведуть від кореневого вузла до необхідної для задачі кількості листя. На основі цих рекомендацій синтезується розмітка афіші та одразу повідомляється користувачеві передбачуване відношення кількості лайків до кількості переглядів. Запропонована технологія успішно випробувана на низці афіш українською та англійською мовами. Вона дозволить одночасно підвищити якість макетів афіш та скоротити час їх проектування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч615.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського