РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741147<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Rotchniak Yu. 
To the problems of formation of architecture of the railway passenger nodes in Lviv = До проблеми формування архітектури залізничних пасажирських вузлів Львова / Yu. Rotchniak // Architectural studies. - 2018. - 4, № 2. - С. 269-276. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Досліджено можливість функціювання внутрішньо міської пасажирської залізниці у Львові та архітектурні основи влаштування пасажирських зупинок і вузлів. З'ясовано необхідність таких впроваджень на підставі соціального запиту, проблем транспортного перевантаження вулиць у Львові, використання існуючих ресурсів, досвіду та новітніх тенденцій, про що мовиться у ряді наукових праць. У цьому випадку пасажирські споруди розцінюються насамперед як продовження міського комунікаційного простору. Міська залізниця розуміється як частина залізничного транспорту в громадському перевезенні у містах і як доповнення та функціювання в межах єдиної транспортної системи міста та залізниці. Узгодження графіків руху, кількість потенціальних користувачів та економічні розрахунки є підставою влаштування пасажирських зупинок у міському просторі. Міський залізничний пасажирський вузол формується на стику містобудівельно-розпланувальних властивостей і колійної мережі. На ньому розвивається пішохідний зв'язок між транспортними одиницями різних його видів як сполучна ланка для потреб пасажирів і відбувається притягання соціальних активностей. Історично складена колійна мережа Львова надає можливість впровадити міські залізниці для пасажирських потреб міста. Актуальним бачиться влаштування ряду пасажирських вузлів у найбільш транспортно завантажених і територіально придатних місць довкола історичного центру міста. Ці вузли утворюються на базі інших пасажирських видів міського громадського транспорту. Архітектурне вирішення пасажирських зупинок міської залізниці підпорядковується ідеї швидкого пішого (на візках, з візками) переміщення до і від посадкових платформ і звязку з іншими видами транспорту та виходу безпосередньо до міста. Ідея тяглої платформи-тротуару обумовлюється неперервним комунікативним простором, який формується простими архітектурно-будівельними формами з використанням серійних конструкцій. Соціальний запит, проблеми міського транспорту, професійне надбання та світові тенденції мотивують залучення залізничних перевезень у міському просторі, а архітектурне вирішення подальших розробок в руслі доступності, зручності та гуманізації довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР-4ЛЬВ-2Л)927.12 + Н820.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж44045 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського