РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741364<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зозуляк-Случик Р. 
Педагогічна система формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах / Р. Зозуляк-Случик // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Наведено ключові компоненти педагогічної системи професійно-етичної підготовки майбутніх соціальних працівників, що сприяють підвищенню рівня сформованості професійної етики в майбутніх фахівців. Визначено суть педагогічної системи як єдності процесів формування, розвитку, виховання і навчання з усіма формами, методами й умовами їх протікання. Охарактеризовано педагогічну систему формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах, яку розглядаємо як множинність взаємопов'язаних компонентів, потрібних для впорядкованого та цілеспрямованого професійно-педагогічного впливу на розвиток морально-етичних якостей особистості майбутніх фахівців. Виокремлено завдання педагогічної системи формування професійної етики майбутніх соціальних працівників, до яких відносять: професійно-світоглядні (сприяють формуванню моральної свідомості студентів, активізації їх діяльності у професійно-етичній підготовці); поведінково-деонтологічні (направлені на оволодіння процедурою прийняття рішень відповідно до вимог професійної етики, навичками етичного моделювання і прогнозування виробничих ситуацій, дотримання морально-етичних норм); особистісно-значущі (відповідають за поглиблення таких особистісних якостей, як: гуманізм, етична зрілість, відповідальність, почуття справедливості, гідності та поваги до іншої людини, терпимість, ввічливість, порядність, емпатійність, уважність, старанність, щирість, комунікабельність, соціальна адаптованість). Окреслено умовні етапи формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах: мотиваційно-цільовий (зумовлює усвідомлення цілей професійної підготовки студентами, що активізують їх мотивацію до формування професійної етики); процесуальний (за допомогою змісту, форм, методів і технологій сприяє формуванню відповідних знань, умінь, навичок, особистісно та професійно важливих рис); оцінно-діагностичний (перевіряє ефективність упровадження педагогічної системи та реалізується у компонентах - мотиваційно-ціннісному, когнітивно-світоглядному, діяльнісно-поведінковому, особистісно-позиційному, рефлексивно-творчому).


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч481.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського