РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741383<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кулалаєва Н. 
Навчання на засадах продуктивної діяльності з використанням елементів дуальної форми здобуття освіти / Н. Кулалаєва, С. Леу // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 162-168. - Бібліогр.: 166 назв. - укp.

Проаналізовано можливості дуальної форми здобуття освіти як способу реалізації навчання на засадах продуктивної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників для поліпшення якості та посилення практико орієнтованості їх професійної підготовки. Підкреслено, що у вітчизняному науково-педагогічному просторі відбувається накопичення інформації щодо впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників, а тому активно досліджуються питання актуальності, доцільності, перспективності та необхідності його запровадження. Зазначено, що важливість застосування дуальної форми здобуття освіти полягає у: створенні реальних виробничих ситуацій; співпраці учнів із досвідченими наставниками з підприємств; прояві учнями самостійності та ініціативності на робочому місці; долучені учнів до професійної культури та усвідомленні ними професійної ідентичності; можливості поповнення кадрового складу підприємств молодими робітниками відповідної кваліфікації; посиленні практичної складової системи професійної (професійно-технічної) освіти тощо. Охарактеризовано особливості навчання на засадах продуктивної діяльності (work-based learning) та його основні види: досвід роботи (work experience); стажування (traineeship); наставництво (work-shadowing); менторство (mentoring рідше mentorship); учнівство (apprenticeship); кооперативне навчання (co-operative); навчання через партнерство (partnership); виробнича практика/навчання (internship чи work-placement). Показано можливості для реалізації навчання на засадах продуктивної діяльності (work-based learning) через упровадження таких елементів дуальної освіти, як: тривимірне призначення системи професійної освіти (економічні, соціальні, індивідуальні цілі); професійне навчання здійснюється в партнерстві між урядом і бізнес-спільнотою; багатоканальне фінансування; соціальне визнання професійної освіти; підготовка мобільних робітничих кадрів; навчання в реальних умовах робітничого середовища; систематичне підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів і наставників, інструкторів із підприємств; кодифікація стандартів професійної освіти; універсальність та оптимальний зміст стандартів; різноманітні додаткові програми для навчання за дуальною формою; організаційний, науковий і методичний супровід професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.202

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського