РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741391<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стаднійчук І. 
Методологічні засади формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків в аграрних коледжах / І. Стаднійчук // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 4-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Необхідність обгрунтування методологічних засад формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків визначається потребами в кваліфікованих спеціалістах для аграрної галузі. Мета дослідження - обгрунтування методологічних засад, конкретизації та висвітлення наукових підходів щодо формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків в аграрних коледжах. Використано теоретичні методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми - для виявлення стану досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці; аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення - для обгрунтування методологічних засад формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків. Виокремлено низку методологічних підходів (системний, компетентнісний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, особистісно-орієнтований, діяльнісно-розвивальний, середовищний, інформаційний, інтеграційний, технологічний, синергетичний), на які доцільно спиратися в процесі науково-теоретичного аналізу професійної компетентності майбутніх фахівців техніко-технологічних спеціальностей в аграрних коледжах. Розглянуто зміст і суть цих підходів, що надало змогу встановити основні вимоги до формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків і розуміння побудови навчального процесу у вищій школі для підготовки цих фахівців. Зроблено висновки, що методологічні засади формування професійної компетентності майбутніх техніків-електриків мають базуватися на єдності таких основних наукових підходів, як: компетентнісний, особистісно-орієнтований, діяльнісно-розвивальний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, інформаційний, і, меншою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського