Пащенко Т. Технології розвитку готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів / Т. Пащенко, А. Каленський, Н. Калашнік // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.Якість професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів значною мірою визначається готовністю педагогічних працівників до стандартизації фахової освіти молодших спеціалістів у коледжах і технікумах. Мета роботи - з'ясувати особливості застосування педагогічних технологій для розвитку готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів. Використано методи: аналіз і синтез - з метою з'ясування стану та рівня розробленості досліджуваної проблеми; узагальнення - для формулювання висновків і рекомендацій щодо застосування технологій розвитку готовності викладачів до стандартизації підготовки молодших спеціалістів. Основою реалізації методичної системи розвитку готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах є застосування педагогічних технологій чи методик, серед яких виділяють: структурно-логічні, інтеграційні, ігрові, діалогові, тренінгові. Охарактеризовано педагогічні технології, які доцільно застосовувати для розвитку готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів: семінар-тренінг, семінар-дискусія (групова дискусія), мозковий штурм (мозкова атака, брейнстормінг), полілог, позиційна дискусія, ігри тренувального характеру (ігри-вправи), ігри-інсценівки (бізнес-симуляція), комплексні дієві ігри (розв'язання кейс-стаді), ігри-змагання, ігрове проектування (інша назва - управління проектами), тренінг, ситуація-проблема (ситуаційна задача), критеріальний калейдоскоп, ток-шоу. Зроблено висновки, що досягти реальних результатів розвитку готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів допоможуть технології майстер-клас, тренінги, кейс-метод, "круглі столи" та інші технології навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|