РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741405<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шамралюк О. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю / О. Шамралюк // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 108-114. - Бібліогр.: 112 назв. - укp.

Проблема розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю детермінована необхідністю модернізації професійної (професійно-технічної) освіти та інноваційними перетвореннями в аграрній галузі. Мета роботи - проаналізувати результати експериментальної перевірки ефективності запропонованих педагогічних умов розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю в НМЦ ПТО. Використано методи: загальнонаукові (аналіз, синтез, моделювання, систематизація й узагальнення), діагностичні, педагогічний експеримент, статистичні. Підсумки констатувального етапу експерименту засвідчили, що рівень розвиненості технологічної культури майстрів виробничого навчання контрольної та експериментальної груп є недостатнім. З'ясовано, що в результаті запровадження педагогічних умов під час формувального етапу в експериментальній групі відбулися значні позитивні зміни щодо підвищення рівня технологічної культури майстрів виробничого навчання в порівняні з результатами констатувального етапу. Частка педагогів із достатнім і високим рівнем технологічної культури зросла з 57,1 до 79,2 %. Водночас, у контрольній групі майстри виробничого навчання продемонстрували значно нижчу динаміку розвиненості технологічної культури. Питома вага респондентів із високим і достатнім рівнем зросла лише на 3,7 %. Доведено статистичну відмінність частотних розподілів майстрів виробничого навчання аграрного профілю у експериментальній і контрольній групах наприкінці експерименту. Встановлено, що ефект змін в експериментальній групі зумовлений запровадженням педагогічних умов відповідно до розроблених моделі та методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського