РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741407<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Радкевич О. 
Програмне забезпечення управління проєктами у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / О. Радкевич // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 124-132. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Діджиталізація суспільства та освіти змінила підходи до управлінської діяльності, що помітно в частині управління проектною діяльністю в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Це зумовило спрямування ресурсів на забезпечення ефективного функціонування закладів професійної (професійно-технічної) освіти, випередження ними конкурентів на основі безперервного вдосконалення своїх внутрішніх процесів і розширення спектра освітніх послуг, які вони надають здобувачам освіти та дорослому населенню. Мета роботи - розкрити особливості управління проектами у сфері професійної (професійно-технічної) освіти з застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення. Використано методи: метод аналізу програмного забезпечення для управління проектною діяльністю. Із використанням даного методу здійснено диференціацію програмного забезпечення на структурні елементи. Це слугувало встановленню взаємозалежних зв'язків між елементами програмного забезпечення як системи. Використовуючи зовнішню та внутрішню інтерпретації (описовий метод) і на базі методу аналізу описано особливості внутрішньої логічної побудови інтерфейсу програмного забезпечення для управління проектною діяльністю. Важливе місце в дослідженні належить зіставному та порівняльному методам. Шляхом зіставлення встановлено відмінності між програмними продуктами, а шляхом порівняння - тотожності програмного забезпечення для управління проектами, на підставі чого визначено його специфіку. Окреслено перелік і ключові характеристики програмного забезпечення для управління проектною діяльністю у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Зроблено висновки, що планування проектів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти слугує для графічного відображення графіка завдань проекту та візуального опису взаємодії його внутрішніх завдань; спільного використання документів і роботи в команді, що реалізується за допомогою центрального сховища документів; обміну календарями та контактами: графіки проекту, дати діяльності та контакти, що повинні автоматично оновлюватися у всіх календарях осіб, які здійснюють проектну діяльність; управління невдачами та непередбачуваними наслідками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського