РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741410<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гао Ванчуен 
Досвід Китайської Народної Республіки у визначенні результатів професійної підготовки бакалаврів з бізнес-економіки / Гао Ванчуен, К. Цицюра // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 154-160. - Бібліогр.: 158 назв. - укp.

Сьогодні на шляху до повноцінних ринкових відносин Україна переживає часи глобальних економічних перетворень. У зв'язку з цим, країні необхідні спеціалісти з економіки для висококваліфікованої роботи як у вітчизняній, так і в міжнародній економіці. Але успіх у професійній кар'єрі можливий тільки за умов конкурентоспроможності випускників на ринку праці. Саме тому наразі одним із першочергових завдань системи професійної освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців, які мають високий рівень професійної компетентності. Аналіз літератури з соціології, педагогіки, культурології та економіки свідчить про те, що науковців завжди цікавило питання формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів з економіки, але останнім часом воно стало найбільш актуальним через те, що українська освіта знаходиться у стані модернізації. Мета роботи - виокремити та охарактеризувати особливості визначення результатів підготовки майбутніх економістів на прикладі державного університету в Китайській Народній Республіці (КНР). Методи, що використовувалися під час дослідження: теоретичні: аналіз (для дослідження освітньо-професійної програми Китайського університету та визначення результатів з підготовки майбутніх бакалаврів зі спеціальності "Бізнес-економіка" у вищих навчальних закладах Китаю), порівняння (для виявлення позитивних рис формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів із бізнес-економіки Китаю), узагальнення (для формулювання висновків і рекомендацій щодо використання результатів професійної підготовки бакалаврів з "Бізнес-економіки" для використання у вітчизняній освіті); емпіричні: обсерваційні (пряме спостереження навчального процесу в університеті в КНР) - для встановлення особливостей визначення та дослідження результатів професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю "Бізнес-економіка" в китайському університеті. Виокремлено та охарактеризовано особливості визначення результатів підготовки майбутніх бакалаврів зі спеціальності "Бізнес-економіка" у вищих навчальних закладах на прикладі університету в КНР; розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки згідно з освітньо-професійною програмою китайського університету; визначено позитивні риси формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки Китаю та можливості їх використання у вищій економічній освіті в Україні. Зроблено висновки, що результати професійної підготовки майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки як в Україні та Європі, так і в Китаї, визначаються на основі компетентнісного підходу; аналіз освітньо-професійних програм університетів Китаю надав змогу виокремити у складі професійної компетентності загальні (інтегральні) компетентності, особистісні (суб'єктні) та фахові (предметно-спеціальні) компетентності; використання позитивного досвіду професійної підготовки майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки Китаю може покращити сучасну економічну освіту в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(5КИТ) + У.р3(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського