Антонов О. І. Екологічні мотиви й стимули розвитку малих підприємств сільського зеленого туризму / О. І. Антонов // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 44. - С. 7-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Предметом дослідження є теоретичні й практичні аспекти виявлення екологічних мотивів і стимулів організації та розвитку малих підприємств і агроосель сільського зеленого туризму. Мета роботи - виявлення екологічних мотивів і стимулів організації та розвитку малих підприємств і агроосель сільського зеленого туризму з метою удосконалення управління ними в інтересах формування сприятливого середовища життєдіяльності населення, раціонального природокористування, збереження й відтворення сільських територій. Методологічною основою статті стали як загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання. Використано методи: діалектичний, монографічний, історичний, системно-структурного аналізу й синтезу, проблемно- та програмно-цільового підходів. Розглянуто особливу роль функціонування малих підприємств і агроосель сільського зеленого туризму для сільських територій. При цьому йдеться не тільки про соціально-економічні його мотиви для забезпечення відпочинку міських жителів та підвищення зайнятості й добробуту сільських. Провідне значення у дослідженні надається екологічним мотивам організації й розвитку малих туристичних підприємств і агроосель на селі. Вони розглядаються, по-суті, як єдина альтернатива суб'єктам агробізнесу у забезпеченні раціонального природокористування, збереження та відтворення довкілля. Тому виявлення екологічних мотивів їх створення та екологічних стимулів розвитку мають виняткове значення для управління з метою забезпечення сприятливого природного середовища життя і діяльності населення, функціонування сільських територій та їх економіки загалом. Матеріали, результати й висновки статті можуть бути використані у діяльності окремих суб'єктів сільського зеленого туризму, сільських територіальних громад,районних державних адміністрацій, середніх та вищих навчальних закладів. Висновки: екологічна мотивація сільського зеленого туризму стане відправною точкою для створення нових підходів для цієї діяльності як через вектор соціально-економічного розвитку (створення нових робочих місць і нових професій, відновлення ремесел, краще використання існуючих ресурсів та ін.), так і через вектор сталого розвитку (турбота про довкілля, збереження ресурсів та відтворення природи, всебічна екологізація діяльності й туристичних продуктів). Це також стимулюватиме формування нового менталітету сільського населення та управління розвитком сільських територій. Посилення екологічних функцій агроосель й сільських туристичних підприємств відповідає вимогам сучасної концепції соціальної відповідальності в організації та розвитку будь-якого бізнесу на селі, - великого, малого, середнього, аграрного й інших видів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|