РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741585<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mihaylova M. 
Outlining direct marketing features of companies applying this approach when measuring their market orientation = Дослідження особливостей прямого маркетингу компаній при визначенні їх ринкової орієнтації / M. Mihaylova // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 44. - С. 106-111. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Необхідність збору інформації та її аналізу відіграє вирішальну роль, коли йдеться про задоволення споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. Планування та координація діяльності компанії відповідно до вимог споживачів задля досягнення довгострокового успіху є важливими питаннями, що підлягають дослідженню в даній статті. Існуюча література в галузі прямого маркетингу була проаналізована в аспектах визначення прямого маркетингу, спілкування з клієнтами на індивідуальному рівні, підходу до побудови довгострокових відносин з ними, зберігання та аналізу інформації, що стосується реакції споживачів. Представляючи нещодавно розроблену методологію дослідження особливостей прямого маркетингу компаній, що застосовують цей підхід, ця стаття має на меті запропонувати інструментарій для диференціації таких компаній при визначенні рівня їх ринкової орієнтації. Дані було зібрано за допомогою Інтернет-опитування онлайн. Ринкова орієнтація компаній вимірюється з застосуванням шкали MARKOR. Викладення основного матеріалу (результати роботи). Ця стаття являє собою один з етапів дослідження, проведеного в Болгарії в 2018 р., метою якого є оцінка рівня ринкової орієнтації компаній, що застосовують підхід прямого маркетингу, пов'язаний із взаємодією споживачів та компанії і спрямований на збір, обробку, представлення та зберігання фактичної інформації. В якості респондентів виступили компанії, що працюють на болгарському ринку та активно застосовують підхід прямого маркетингу. Процес диференціації компаній проходить крізь два послідовних та взаємопов'язаних етапи. Перший етап має на меті дослідити діяльність компаній щодо прямого маркетингу, встановлюючи, чи мають місце декілька з його заходів в роботі компанії. Другий етап складається з аналізу специфіки застосування кожного такого заходу. Перелік запитань до респондентів на обох етапах обгрунтовується у дослідженні відповідно до підходу прямого маркетингу. Висновки: прямий маркетинг та його застосування в болгарських компаніях здійснено згідно з принципами збереження актуальної для покупців інформації; моніторингу, запису та аналізу відповідей покупців; розробки різних пропозицій для різних клієнтів виходячи з їх цінності для компанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського