РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000741642<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Halynska A. 
Management of the complex of marketing measures for Ukrainian enterprises of agriculture = Управління комплексом маркетингових заходів для українських підприємств сільського господарства / A. Halynska, O. Kyrychok // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розглянуто формування управлінських рішень для забезпечення формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Мета статті - виявити особливості формування комплексу маркетингу українськими компаніями в агропромисловому комплексі. Описано результати якісного дослідження, в ході якого були визначені основні напрямки подальшого використання на підприємствах АПК України: створення брендів, встановлення відносин із замовниками, використання соціальних мереж та стимулювання продажів, продаж продукції в упаковці, а також використання бракованої продукції в майбутньому виробництві. Для досягнення цієї мети необхідно проаналізувати попереднє дослідження маркетингу агропромислових комплексів як українських, так і зарубіжних вчених. Маркетинг в агропромисловому комплексі позначається терміном "агромаркетинг". Він передбачає вивчення, прогнозування та здійснення підприємницької діяльності суб'єктів господарювання у сфері виробництва, переробки, зберігання, транспортування та реалізації сільськогосподарської продукції з метою отримання максимального прибутку. Впровадження маркетингових нововведень в агропромисловий комплекс робить підприємство більш диверсифікованим, надаючи йому додаткову конкурентну перевагу. Крім нововведень, пов'язаних з виробничими та організаційними процесами, для підприємства аграрнопромислового комплексу важливо послідовно формувати власний бренд. Завдяки бренду з чітко визначеними цінностями та гармонійними каналами комунікації зі споживачем компанія створює додаткову цінність для себе та свого продукту, зміцнює лояльність споживачів та актуальність продукції. Обмеженням цього дослідження є обраний метод - вивчення однієї компанії призводить до неможливості узагальнити зроблені висновки. Вибрана компанія працює на спеціальному ринку за особливих умов, які значно відрізняються від інших секторів українського ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського