Корепанов О. С. Бренд-менеджмент преміум-сегмента у сфері моди: основні концепції та моделі / О. С. Корепанов, К. О. Галушка // Бізнес Інформ. - 2019. - № 10. - С. 295-300. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто актуальні питання специфіки бренда та бренд-менеджменту преміум-сегмента в такій динамічній та конкурентній галузі, як індустрія моди у світі та в Україні. Мета роботи - вивчення світового досвіду бренд-менеджменту преміум-сегмента у сфері моди, а також узагальнення методичних і практичних аспектів процесу ефективного управління брендом на підприємстві з метою розроблення національної концепції позиціонування компаній, що належать до преміум-сегмента в цій сфері. Спираючись на отриману із наукових джерел інформацію, було оцінено ефективність управління брендом категорії "люкс" за допомогою методу спостереження й абстрагування та методу порівняльного аналізу. Обгрунтовано необхідність аналізу бренд-менеджменту у світі розкоші для оцінювання потенціалу підприємства у сфері моди, що обумовлено важливістю брендів як нематеріальних активів для ефективної конкуренції та як інструменту створення ділової репутації. Визначено основні категорії преміям-брендів у індустрії моди: от-кутюр (Haute Couture); прет-а-порте де люкс (Ready-to-wear deluxe); прет-а-порте (Ready-to-wear). За результатами проведеного дослідження визначено та докладно розглянуто двох глобальних світових гравців: італійський і французький бізнес. Зазначено різні інструменти для виявлення етичних та естетичних констант бренда, серед яких найбільш поширена призма Жан-Ноеля Капферера, яка дозволяє отримати більше детальну картину проблеми. Продемонстровано, як можна використовувати призму ідентичності з французьким брендом класу "люкс" Chanel, визначено ключові елементи ідентичності цього бренда. У ході аналізу було розглянуто дві основні бізнес-моделі бренд-менеджменту категорії "люкс" - "піраміда" та "галактика", а також їх практичне втілення на прикладі відомих світових брендів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.986-43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|