Кетова Т. Б. Економічна сутність власних торгових марок у торгівлі та їх функції / Т. Б. Кетова // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 396-401. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Наведено результати дослідження щодо визначення сутності власних торгових марок та їх функцій. На основі порівняльного аналізу трактувань "власна торгова марка" і "бренд" уточнено зміст поняття "власна торгова марка торговельного підприємства". За результатами узагальнення існуючих трактувань встановлено, що власна торгова марка торговельного підприємства є засобом ідентифікації належності товарів до певної торговельної мережі та диференціації торговельного підприємства. Встановлено сутнісні характеристики власних торгових марок, до складу яких включено: належність до роздрібної торговельної мережі, право власності ритейлера на торгову марку, контрактне виробництво, виключність продажу в магазинах мережі, формування певної товарної, цінової політики щодо товарів власної торгової марки торговельним підприємством. Обгрунтовано, що основними функціями власної торгової марки є забезпечення цінової конкуренції торговельного підприємства, зниження залежності від власників промислових брендів, диференціювання відносно конкурентів, завойовування лояльності споживача. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)430-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|